25 September 2011

menggamit kenangan lalu..rindukaan saat ini..:)

Kenangan Itu Terlalu Indah Untuk Ku Lupakan...
setiap orang mempunyai kepuasan tersendiri apabila melakukan sesuatu itu:)..percayalah...tika aku dapat gelaran ini mak ayah aku g kot tgok aku aik pentas..lalallala...so,nk kata tak brbaloi pon tk leh r kan..segala pengalaman di sekolah aku gnakan sebaik mungkin apabila menjejak kaki di ipt:)....

putera koko smk naka 2008:)..
mohd syuib khalim....
ini:)..kebanggaan aku kot..kenangan yang tidak boleh dilupakan..percayalah..jika korang ada di tempat aku...
whua2...peengerusi kelb tu...percaya ke tidak:)...kira xtif la aku neyh dulu..semua nak masuk..tp semua yg ku masuk akhirnya membuahkan hasil....memberi kebanggaan kepada family jgak la...hiihih:)
bersama sama kawan di asrama smk naka:)..asrama itu banyak menggalkan kengan manis & pahit,suka duka kehidupan di situ..semua ada....
penglibatan dalam team bahas..:)..ini yang paling aku minat..perjuangan dalam arena bahas bermula dari form 3 hingga form 5...tp setelah tmat form 5 aku dh tk libatkan diri..menyepi kerana tk ingin cebur dalam arena ini..tpi di kolej aku dipilih untuk ceburi bidang ini..mula2 tk brapa yakin,tetpi menggalas harapan jabatan dan kawan2 mampu berikan yang terbaik..tak ku sangka dipilih kolej ke pdsza di uitm dungun:)..perfect..di sini antara debator terbaik pantai timur...kawan aku yg lelaki tu pon aku jmpa..setelah lama berpisah:)..
bola sepak adalah kesukaan aku yang ke dua..biarlah kejohanan di mna pon aku akan pergi..kalah menang belakang la..yang penting komitmen tu:).kenangan aku:)..sekarang hanya dalam ingatan..semua sdh membawa haluan masing2..boleh dikirakan mantap la kan team ni..":)
aku dalam team bola sepak sekolah..:)..pecaya atau tak..itulah hakikatnya..semua itu kengan..tk kan aku lupa semua itu.tika jatuh dan bangun bersama..pasukan bla sepak smk naka:)
hu3..sedetik berdkir:)..semua itu kenangan..mngjar erti sebenar kehidupan..tk cuba tak tahu..

yang hujung sekali tu aku:)barisan depan.....
percaya atau tidak aku boleh liibatkan diri dalam dikir barat:)..whuaaaa..aku po tk percaya..tetapi itulah hakikatnya..aku berjaya dipilih sebagai tukang karut plok tu..tp kjap je dikir neyh..just wat persembahan jer..tapi tk percaya la...ini reality not fantasy..ha3...tp alhamdulilah..semua itu pengalaman dan kenagan yang tidak mudah untuk dikecapi oleh seorang pelajar.tp aku sahut cabaran itu..whua2...:)



tahun pertama aku terbabit ngan kadet polis diraja malaysia:)..kenangan dal skuad ini tidak dapat ku lupakan..dari konstabel kadet dan waktu aku form 5 aku berjaya mendapat pengkat sarjan:>..sweet memoir kt smk naka...banyak mengajar aku erti kesabaran dan membentuk dsiplin diri...tapi sekrang yang tgal hanya uniform yang masih cantik di dalam almari di rumah aku...cita2 aku bukan seorang polis.aku minat ke arah para medik..so aku tgalkan semua itu..unntuk truskan dalam bdang para medik..jauh lari dari bidang yang aku ceburi..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...